تخفیف بسیار زیاد مایکروسافت برای تبلت‌های Microsoft Surface RT
 
تکنولوژی جدید

surface1

 مایکروسافت در یکشنبه‌ی گذشته قیمت تبلت‌های Surface RT را تا ۳۰ درصد کاهش داد. این کاهش قیمت در راستای جبران فروش نه چندان زیاد این تبلت انجام شده است. قیمت مدل ۳۲ گیگابایتی بدون صفحه کلید این تبلت از ۴۹۹ دلار به ۳۴۹ دلار کاهش یافته است. مدل ۶۴ گیگابایتی هم با ۲۵ درصد یعنی ۱۵۰ دلار تخفیف به قیمت ۴۹۹ دلار به فروش می‌رسد. این کاهش قیمت در حالی انجام شده است که از چند هفته‌ی قبل مایکروسافت اعلام کرد در تابستان به مدت دو ماه برای دانش آموزان و دانشجویان همین تبلت را با تخفیف بسیار زیاد می‌فروشد. اگر شما دانش آموز یا دانشجو باشید، با احتساب هر دو تخفیف، می‌توانید تبلت Surface RT را به قیمت ۱۹۹ دلار یعنی عملاً مفت بخرید. کمی قبل‌تر، مایکروسافت تخفیف‌های ویژه مخصوص خرید Surface RT و Surface Pro برای افرادی که در کنفرانس‌هایش شرکت می‌کردند قائل می‌شد. در ماه می نیز افرادی که Surface RT می‌خریدند یک کاور رایگان دریافت می‌کردند.

آنچه از وقایع اخیر مشخص است،‌ این است که مایکروسافت تلاش بسیار زیادی می‌کند تا میزان فروش تبلت Surface RT را افزایش دهد. این اقدامات به این خاطر است که این تبلت، که عرضه‌ی آن سال گذشته آغاز شد، تا کنون فروش خوبی نداشته است. به گذارش بلومبرگ، میزان فروش تبلت‌های Surface تا کنون ۱.۵ میلیون نسخه بوده است. با اینکه ۱ میلیون دستگاه از این تبلت‌ها، Surface RT بوده است، ولی این نصف فروشی است که مایکروسافت پیش‌بینی می‌کرد. به همین خاطر به همه دری می‌زند تا بتواند فروش آن را جبران کند. نکته اینجاست که سیستم‌عامل Windows تازه به دنیای تبلت‌ها وارد شده است و به اندازه‌ی اندروید و iOS برنامه ندارد و تا وقتی ویندوز آر تی را بشود از نظر برنامه با اندروید و iOS مقایسه کرد،‌ تبلت‌هایی که از ویندوز آر تی هم اکنون در بازار وجود دارند، ممکن است قدیمی شده باشند. با این حال تولید کننده‌ی این تبلت‌ها شرکت بسیار بزرگ مایکروسافت است و آبروی زیادی در دنیای رایانه دارد. کمتر کسی قوی بودن این شرکت و خوب بودن محصولاتش شک دارد. بهر حال اگر خواستید یک تبلت بسیار قدرتمند با قیمت مناسب بخرید، حتماً Surface RT را با قیمت جدیدش در نظر داشته باشید


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تکنولوژی جدید و آدرس teknologo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 371
بازدید کل : 58493
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1